Adverteerder

Digitale Snelwegreclame stelt adverteerders in staat om in korte tijd een groot bereik en een hoge contactfrequentie te realiseren onder hoogopgeleide, koopkrachtige consumenten én professionals. Creatief uitgevoerde campagnes zorgen voor veel impact en zijn door het enorme formaat niet te missen. Zo hebben digitale reclamemasten tot 100% meer impact dan een Abri. Consumenten komen vaak meerdere keren per week met uitingen in aanraking. Dit maakt digitale snelwegreclame het ideale middel voor branding en activatie. De flexibiliteit maakt het medium geschikt voor zowel nationale campagnes alsmede campagnes waarbij selectief ingezet wordt op regio.

 

Snelwegreclame en innovatie

De technologische mogelijkheden bieden merken de kans om locatie en context specifiek met consumenten te communiceren. Zo is het mogelijk om real-time te targetten op het nieuws, het weer, file’s en andere actualiteiten. Ook is het mogelijk om campagnes alleen op specifieke dagen en tijdstippen in te zetten. Hierdoor is digitale snelwegreclame in staat om maximale relevantie te creëren en consumenten écht te raken.

Uitgebreide inzichten in het bereik en de verzorgingsgebieden van onze reclamemasten maken het mogelijk om campagnes heel gericht te plannen. Door middel van real-time data kunnen campagnes gedurende de looptijd continu geoptimaliseerd worden. Ook is het mogelijk de media van Beyond Outdoor Programmatic in te kopen.

Automobilsten zijn goed voor 50% van het nationaal inkomen

Uit onderzoek van het CBS blijkt dat het snelwegverkeer gezamenlijk 50% van het totale nationale inkomen verdient. Dit tegenover 6% van het nationale inkomen voor OV reizigers.

Merken die koopkrachtige consumenten en professionals willen bereiken kiezen daarom voor snelwegreclame!

Digitale reclamemasten bieden eindeloze flexibiliteit. Als adverteerder kun je hierdoor op creatieve wijze invulling geven aan de mediaruimte, altijd relevant communiceren en consumenten écht raken.

Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om met verschillende uitingen te werken. Een variant bij mooi weer en een variant bij regen. Of een korte krachtige boodschap als het verkeer doorrijdt en een uitgebreid verhaal in de file. Of wat denk je van een sandwich rond de lunch, en een heerlijke stamppot in de avondspits? De mogelijkheden zijn onbeperkt!

Bekijk voor meer innovaties en creatieve mogelijkheden onze producten pagina.

Digitale snelwegreclame is een absoluut massamedium. Met een gemiddelde van meer dan een miljoen contacten per object per periode kent het medium eigenlijk geen gelijke.

Nu is bereik één ding. De kwaliteit van het bereik is iets heel anders. Dit is mede bepalend voor de waarde van het bereik en het succes van de campagne. En laten reclamemasten nu juist op dit vlak excelleren. Zo scoort de gemiddelde reclamemast opvallend hoog onder hoogopgeleide, werkende consumenten met een bovengemiddeld bestedingspatroon. De verdeling man – vrouw is nagenoeg gelijk waarbij circa 60% van de passanten in de leeftijd van 24 – 65 jaar valt.

Benieuwd naar de gedetailleerde profielen, segmentatiemogelijkheden en andere relevante data? Neem dan contact met ons op.

Het Digital Out of Home landschap biedt veel variatie in formaat en bereik. Met reclamemasten van ruim 106m² grootte en miljoenen passanten per periode is snelwegreclame niet alleen het grootste in bereik maar ook in formaat.

Doordat de premium locaties van Beyond Outdoor gelegen zijn op strategische punten met weinig visuele ‘ruis’ is de kans dat een passant de boodschap ziet bovendien opvallend hoog. Bovendien is er op de snelweg veel minder afleiding dan bijvoorbeeld in de binnenstad van Amsterdam of Utrecht waar het wemelt van de fietsers.

Het verschil in formaat en omgeving zie je ook terug in de impact van reclamemasten. Volgens het BuitenReclame Onderzoek (BRO) ziet 96% van de passanten de boodschap op een reclamemast! Ter vergelijk, een Abri wordt gezien door slechts 50% van de passanten. Daarbij komt nog eens dat  neuro-onderzoek aangetoond heeft dat digitale reclamemasten tot wel 15% meer impact hebben dan klassieke (conventionele) reclamemasten.

Locaties

Locaties

Bekijk ons netwerk
Showcases

Showcases

Laat je inspireren door succesvolle campagnes
Insights

Insights

Bereik, verzorgingsgebieden en meer