Voertuigherkenning

Voertuigherkenning is een techniek waarbij het merk, type en bouwjaar van een voertuig softwarematig herkend wordt. In een fractie van een seconde worden voertuigen gescand en herkend.

Als adverteerder kun je op deze manier targetten op basis van voertuigen. Voor de hand liggende is de inzet van voertuigherkenning bij de intoructie van een nieuwe middenklasser in kunnen zetten op de aanwezigheid van middenklassers van concurrerende merken.

Voertuigherkkening is echter breder in te zetten dan alleen voor de automotive branche. Zo zou je op premium automerken kunnen targetten als je bijvoorbeeld exclusieve vakantie’s onder de aandacht wil brengen. Of wat denk je van dynamische uitingen? Bijvoorbeeld de kleur van de uiting aanpassen op die ene opvallend gekleurde auto in de file? De mogelijkheden zijn eindeloos!

Live targeting

Onderzoek laat zien dat de relevantie van advertenties een steeds belangrijkere rol is gaan spelen. Door in te spelen op de omgevingsfactoren, ook wel ‘live triggers’ genoemd, verhoogt een adverteerder de kans om een pakkende en dus impactvolle boodschap te communiceren.

Het voordeel van live triggers is tweeledig; Enerzijds wordt altijd een relevante boodschap gecommuniceerd en anderzijds wordt optimaal met het campagnebudget omgegaan.

Live datafeed

Omdat de relevantie van een boodschap steeds belangrijker wordt, bestaat de mogelijkheid om live data te koppelen aan zendtijd op de reclamemasten van Beyond Outdoor. Dit wordt gerealiseerd door een live data koppeling te maken tussen een reclamemast en een databron. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘breaking news’ dat direct gecommuniceerd wordt.

Social Media feed

Ook de data stroom vanuit social media kanalen creëert kansen voor adverteerders. Zo kan er vanuit een ‘buzz’ op social media snel worden geschakeld met de reclamemasten van Beyond Outdoor en in no-time een relevante boodschap verschijnen voor een miljoenenpubliek.

Score - Boards

Het inzetten van score boards is vooral interessant voor adverteerders met een sportief hart. Maar wie is dat nu niet!?  Of het nu gaat om het WK voetbal, Eredivisie voetbal of Formule 1, met de laatste technologiën is Beyond Outdoor in staat live koppelingen met sportevents te maken en zo onze objecten te veranderen in gigantische score boards!

Competitorsync

Wat is competitor sync? Simpel, het afstemmen van de media-inzet op de concurrentie. Oftewel: concurrentie synchronisatie. Wanneer een grote concurrent uit de markt veel adverteert, ongeacht of dit op tv, radio, online of offline is, kan dit softwarematig worden opgemerkt. Door te targetten op de aanwezigheid van de concurrent maak je nooit meer een valse start. Je hebt de keuze om juist wel óf om juist niet aanwezig te zijn op hetzelfde moment als de concurrentie.

Radiosync

Veel mensen luisteren in de auto naar de radio. Om een campagne zo sterk mogelijk te laten beleven door een automobilist biedt Beyond Outdoor de mogelijkheid om een radiospot te synchroniseren met de inzet op onze digitale reclamemasten.

Op die manier wordt de campagne niet alleen gehoord maar ook gezien! Deze combinatie vergroot de impact van de audio boodschap door de audioboodschap visueel te ondersteunen.

Proud member of

Contactgegevens

T. 010 – 307 06 96
E. info@beyondoutdoor.nl

Kantoor ma-vr: 09.30 – 17.30 uur

© 2015 - 2018 Beyond Outdoor