Voertuigherkenning

Voertuigherkenning is een techniek waarbij het merk, type en bouwjaar van een voertuig softwarematig herkend worden. In een fractie van een seconde worden voertuigen gescand en geïdentificeerd.

Live targeting

Onderzoek laat zien dat de relevantie van advertenties een steeds grotere rol speelt. Door in te spelen op de omgevingsfactoren, ook wel ‘live triggers’ genoemd, vergroot een adverteerder de kans om pakkende en impactvolle boodschappen te communiceren.

Live datafeed

Omdat de relevantie van een boodschap steeds belangrijker wordt bestaat de mogelijkheid om live data te koppelen aan zendtijd op de reclamemasten van Beyond Outdoor. Dit wordt gerealiseerd door een live data koppeling te maken tussen een reclamemast en een databron. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘breaking news’ dat direct gecommuniceerd kan worden.

Social Media feed

Data vanuit social media kanalen creëert kansen voor adverteerders. Zo kan er naar aanleiding van een ‘buzz’ op social media snel worden geschakeld met de reclamemasten van Beyond Outdoor en in no-time een relevante boodschap verschijnen.

Score - Boards

Het inzetten van score boards is vooral interessant voor adverteerders met sportieve aspriraties.

Of het nu gaat om het WK voetbal, de Eredivisie of Formule 1, met de laatste technologiën is Beyond Outdoor in staat live koppelingen met sportevents te maken en zo haar reclamemasten te veranderen in gigantische score boards!

Competitorsync

Met competitorsync stemmen we de media-inzet af op die van de concurrentie. Oftewel: concurrentie synchronisatie. Wanneer een grote concurrent uit de markt veel adverteert, ongeacht of dit op tv, radio, online of offline is, kan dit softwarematig worden opgemerkt. Door te targetten op de aanwezigheid van de concurrent maak je nooit meer een valse start. Je hebt de keuze om juist wel óf om juist niet aanwezig te zijn op dezelfde momenten als de belangrijkste concurrentie.

Radiosync

Veel mensen luisteren in de auto naar de radio. Om een campagne zo sterk mogelijk te laten beleven door een automobilist biedt Beyond Outdoor de mogelijkheid om een radiospot te synchroniseren met de inzet op onze digitale reclamemasten.

Op die manier wordt de campagne niet alleen gehoord maar ook gezien! Deze combinatie vergroot de impact van de audio boodschap door de audioboodschap visueel te ondersteunen.