Mediabureau

Als professional in de media zijn we je graag zo goed en adequaat mogelijk van dienst. Om te beginnen hebben we veel gevraagde informatie zoals locatieoverzichten, een mediakit en onze brochure als download beschikbaar gemaakt via deze pagina.

Daarnaast reserveren we graag tijd voor een inspirerende bureaupresenatie op locatie waarin we je bij praten over de ontwikkelingen van Beyond Outdoor, de verschillende (technologische) DOOH innovaties en de wereld van Automated en Programmatic Digital Out of Home.

Wil je direct antwoord op je vragen, heb je ondersteuning nodig of wil je een voorstel ontvangen? Bel ons dan op 010 – 307 06 96.

Alle exploitanten in één objectief overzicht

Danny Tournier; “Ik ben ervan overtuigd dat niet de financiële afspraken en relatie met de exploitant maar de kwalitatieve aspecten van de afzonderlijke media bepalend moeten zijn bij de samenstelling van een mediaplan. Alleen door het complete aanbod grondig en objectief met elkaar te vergelijken ontstaat er een gebalanceerd mediaplan waarin het belang van de adverteerder centraal staat. Uiteindelijk moet dit voor iedereen in de media het primaire doel zijn.

De belangrijkste factoren bij het vergelijken van digitale reclamemasten zijn bereik, loop, formaat, gemiddelde snelheid, afstand tot de rijbaan en het verzorgingsgebied. Om het je gemakkelijk te maken heb ik een overzichtelijke sheet gemaakt waarin deze gegevens zijn opgenomen van alle digitale reclamemasten in Nederland. Ben je benieuwd naar het totaaloverzicht? Download deze dan hier.” Zodra er een update beschikbaar is ontvang je deze voortaan automatisch!

Beyond Outdoor werkt vanaf 2018 in campagneperiodes van 1 week. De reguliere periodes lopen van maandag 05.00 uur tot en met zondag middernacht. Ook is het mogelijk om per dag in te kopen. Een dag start om 05.00 uur en eindigt om 00.00 uur. Ook bieden we standaard een spitspakket. Het spitspakket loopt op werkdagen van 06.00 tot 10.00 uur ‘s ochtends en van 16.00 tot 20.00 uur ‘s avonds.

Programmatic

Wil je de regie volledig zelf in de hand hebben? En wil je in staat zijn om campagnes op ieder moment te kunnen optimaliseren aan de hand van real-time data? Dan biedt Programmatic buying uitkomst.

Het netwerk van Beyond is op dit moment te boeken via uiteenlopende DSP’s (Demand Side Platforms). Lees hier meer over Programmatic Digital Out of Home.

Om het aantal passerende voertuigen te bepalen werkt Beyond Outdoor samen met de NDW en VID. Geavanceerde tellingen laten zien dat het bereik van reclamemasten ongeëvenaard is. Maar wie zijn deze mensen? Waar komen ze vandaan, en waar gaan ze naar toe?

Om het verzorgingsgebied inzichtelijk te maken gebruikt Beyond Outdoor de anonieme signalen die mobiele telefoons afgeven. Smartphones communiceren continu met zendmasten in de nabije omgeving. Miljarden interacties leveren dagelijks een enorme hoeveelheid data op die, geanonimiseerd geaggregeerd (ivm privacy), door de mobiele netwerk-operators beschikbaar gesteld wordt aan onze datapartner Mezuro.

Dit resulteert in diepgaande inzichten in de mobiliteitspatronen van miljoenen Nederlanders. De data combineren wij met de voertuigtellingen van het NDW en de VID en demografische gegevens afkomstig van het CBS.

Met behulp van deze data kan nauwkeurig bepaald worden welke combinatie van reclamemasten het beste bij een campagne past. Dit kunnen overigens ook reclamemasten zijn van andere exploitanten. Beyond Outdoor heeft namelijk de verzorgingsgebieden van alle digitale reclamemasten inzichtelijk gemaakt.

Het bereiken van een groot aantal passanten is één ding. Het bereiken van een groot aantal van de juiste passanten binnen de juiste doelgroep is een tweede. Beyond Outdoor wekrt samen met gespecialiseerde datapartners om diepgaande inzichten te verkrijgen in het profiel van onze passanten.

Samenwerkingen met de NDW en VID (real-time tellingen én categorisering), Mezuro (herkomst en bestemming) en het CBS maken het mogelijk om per reclamemast het exacte bereik en profiel van de passant inzichtelijk te maken.

Aan de hand van deze data kunnen we per reclamemast exact vertellen wat het profiel van de passanten is. Zo maken we het mogelijk om te segmenteren op honderden variabelen. Dit alles in één overzichtelijk dashboard waar alle data samenkomt op de kaart!

Locaties

Locaties

Bekijk ons netwerk
Showcases

Showcases

Laat je inspireren door succesvolle campagnes
Insights

Insights

Bereik, verzorgingsgebieden en meer