Programmatic Digital Out of Home

Programmatic Digital Out of Home biedt adverteerders en mediabureaus een hoge mate van flexibiliteit en uiteenlopende kansen. Real-time optimalisatie van campagnes, het creëren van relevantie en het vereenvoudigen van het inkoopproces zijn enkele van de voordelen.

Uitgebreide targetting mogelijkheden maken het mogelijk om het massamedium Digital Out of Home zeer gericht in te zetten en zo maximale relevantie te creëren. Dit kan aan de hand van een bepaald doelgroepprofiel maar ook door te targetten op actualiteiten zoals het weer, nieuws of het actuele druktebeeld op de snelweg. Ook is het mogelijk om aan de hand van uitgebreide rapportages campagnes real-time te optimaliseren. Op deze manier rendeert het beschikbare marketingbudget optimaal. Altijd!

Als mediabureau of adverteerder koop je programmatic in via een DSP, ofwel Demand Side Platform. Een DSP is een online tool waarmee campagnes worden beheerd en ingekocht. De DSP zorgt voor de mogelijkheid om campagnes bij verschillende exploitanten centraal te managen, optimaliseren en in te kopen. Daarnaast behartigd een DSP het belang van de adverteerder in een online trade.

De inventory van Beyond Outdoor is in te kopen via DSP’s die verbonden zijn met Broadsign SSP en MyAdbooker.

OutMoove   |   Platform161   |   Adform   |  Rubicon Project   |  Splicky

Wil je alles te weten komen over Programmatic Digital Out of Home? Tijdens de Programmatic Workshop van Beyond Outdoor vertellen we in een 30 minuten durende sessie de belangrijkste ins- en outs.

Aansluitend werken we in een workshop van 30 minuten de basis van een maatwerk case uit die als blueprint kan dienen voor een Programmatic campagne voor jouw merk of klant! Interesse in de Programmatic Workshop? Meld je dan aan via wego@beyondoutdoor.nl

Locaties

Locaties

Bekijk ons netwerk
Showcases

Showcases

Laat je inspireren
Insights

Insights

Bereik, verzorgingsgebieden en meer